Jesteśmy silnym i pewnym partnerem z wieloletnim doświadczeniem.
Posiadamy bezpieczny współczynnik wypłacalności oraz 100% polskiego kapitału.

Klienci indywidualni Oferta dla firm

BLIK

Szanowni Klienci,
Z przyjemnością informujemy że od dnia 17.04.2023 r. uruchomiliśmy usługę BLIK w aplikacji Banku Spółdzielczego w Jaworznie mobileNet!

Co to jest BLIK?

BLIK to nowoczesny, polski system płatności, uruchomiony z inicjatywy największych banków w Polsce. Umożliwia płacenie za zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie oraz wypłacanie pieniędzy z bankomatu bez użycia karty. Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji naszego banku. Ważny jest 2 minuty. Jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, możesz wygenerować nowy. Kodu używasz, by rozpocząć swoją płatność.

Dzięki usłudze BLIK:

  • Zapłacisz za zakupy i usługi w Internecie oraz w sklepach stacjonarnych
  • Wypłacisz pieniądze w bankomatach oznaczonych znakiem systemu BLIK
  • Wykonasz przelew BLIK na numer telefonu

Kto może korzystać z usługi BLIK?

Klient będący Posiadaczem rachunku płatniczego korzystający z usługi bankowości elektronicznej eBankNet lub osoba, która jest uprawniona do dysponowania Rachunkiem w ramach pełnomocnictwa ogólnego w Aplikacji Mobilnej w imieniu i na rzecz Posiadacza rachunku.

JAK AKTYWOWAĆ BLIKA?

Aktywowanie usługi BLIK odbywa się w aplikacji mobilnej BS Jaworzno mobileNet poprzez zapoznanie i zaakceptowanie "Regulaminu korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej bank spółdzielczego z Grupy BPS lub niezrzeszonego banku spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A."

Zaloguj się na swoje konto eBankNet
Wejdź w zakładkę Mój profil → Aplikacja mobilna → Aktywacja aplikacji mobilnej i postępuj zgodnie z umieszczoną Instrukcją. W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja mobileNet oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

Film o parowaniu aplikacji:

Jakie są limity?

Domyślny dzienny limit dla każdego rodzaju płatności (wypłaty z bankomatu, płatności w sklepie oraz płatności w internecie) wynosi 500 zł. Można go zmienić po zalogowaniu do bankowości elektronicznej eBankNet w zakładce Mój Profil. Maksymalny limit to 5.000 zł.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:
1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:
1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
3. Podaj kwotę transakcji
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
7. Wypłata dokonana

* Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej mobleNet
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobileNet
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobileNet. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie w bankowości elektronicznej eBankNet – w oknie logowania opcja „zablokuj dostęp”.

Copyright © Bank Spółdzielczy w Jaworznie :: wszelkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie: r-h.pl