Zobacz także
Dostępność
Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług. Wiemy, że każdy z nas ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego w Banku Spółdzielczym w Jaworznie staramy się być bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszych usług. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem.
Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność:
Dokumenty
Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
- napisane prostym językiem
- dostosowane do poziomu zrozumiałości B2
- przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające
Placówki
W naszych placówkach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
- pętle indukcyjne (Centrala przy ul. Stojałowskiego 10)
- lupy (Centrala przy ul. Stojałowskiego 10 oraz Oddział przy ul. Grunwaldzkiej 54)
- ramki do podpisów (Centrala przy ul. Stojałowskiego 10 oraz Oddział przy ul. Grunwaldzkiej 54)
Pracownicy
Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami.
Bankowość elektroniczna i strona internetowa
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
- zgodne z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
- kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności. Dostępność to konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.